​Om køreskolen

-​Balle Trafikskole, som er medlem af Dansk Kørelærer-Union, ejes og drives af godkendt kørelærer Else-Marie Christensen.

Min kørelæreruddannelse bestod jeg i 1998 og har siden 1. Februar 1999 drevet min køreskole som er beliggende på Elmevænget 23, 8444 Balle mellem Ebeltoft og Grenå på Djursland.

Jeg varetager selv den teoretiske såvel som den praktiske undervisning til Kørekort kat. B (alm. Personbil).

Den praktiske køreundervisning foregår i en skolevogn af gennemsnitsstørrelse – for tiden en Renault Captur. Den er bekvem at køre og førersædet og rat kan indstilles så de passer til alle.

​​Teoriundervisningen foregår på følgende adresser:

Ebeltoft:    Strandvejen 7c

Balle:         Elmevænget 23

Målet for Balle Trafikskole er, at give de nye bilister selvtillid, så de kan færdes i trafikken på lige fod med andre, samt at tage ansvar og vise hensyn overfor andre, således at der er plads til alle.

For at kunne opfylde dette mål gennemføres teoriundervisningen kun med små hold.